Typisch Eef... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu Typisch Eef... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu

Typisch Eef...

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

28 Januari 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Tuurlijk... Ben nu al mn telefoon kwijtgeraakt. In het vliegtuig. Voor de duidelijkheid...(vooral voor papa en mama): Ik ben niet in paniek. Vijftien jaar geleden gebeurde hetzelfde in Kenia, dat was stukke erger. Was toch al van plan een simkaart in Australie te kopen en heb het verlies al op t werk gemeld.

Goede nieuws: veilig aangekomen in Kuala Lumpur, en deze computer gevonden om dat te melden.

Volgende nieuws komt uit Australie!!!

• 28 Januari 2015 - 11:20

Suzanne:

Geweldig Eef dat je nu al je telefoon kwijt bent.
    Ti's dag 1!!!!! Maar ach, kan het schelen, who needs
    a phone anyway??? You'll be fine.
    Knap trouwens dat je er zo cool and collected onder blijft!!
    Of was het misschien toch een beetje expres?

• 28 Januari 2015 - 12:25

Eef:

Tja...ik had nog een phone bij me. Zonder simkaart maar gratis wifi zorgt ervoor dat ik dit berichtje kan sturen. X

• 28 Januari 2015 - 17:15

Vivi:

Hoi Eef!

Balen zeg.... Kunnen we dan steeds op deze manier contact houden...?
    kijk dan maar snel voor een sim kaart, zodat ik je kan appen!

Gelukkig ben je al veilig aan de andere kant van de wereld! Viel reis mee?
    We hebben snel weer contact! Tot gauw!

Xxx Vivi en Ko!

• 29 Januari 2015 - 00:03

Papa:

Effi,
    Zoals begrepen, ben je goed aangekomen. Geweldig! Geniet met volle teugen en laat regelmatig wat van je horen.
    We hebben geprobeerd je telefonisch te bereiken. Mis dus. Misschien dat we nu het foutieve nummer hebben, nu je een van je telefoons bent kwijtgeraakt.
    We horen nog van je.

Papa & mama.

• 29 Januari 2015 - 18:33

Leo:

I like your "no worries" attitude! Als ik iets voor je kan doen, hoor ik het graag :-) xx