Safe and sound - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu Safe and sound - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu

Safe and sound

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

29 Januari 2015 | Australië, Melbourne

Nou, ik ben er hoor! Echt magisch te bedenken dat ik nu in mijn eentje aan de andere kant van de wereld zit. Melbourne is volgens mij een geweldige stad!

Deze blog is nu de enige manier om contact te houden, want ik heb nog geen simkaart (ga ik zo kopen) en eerst eens kijken of en hoe dat werkt. Daarnaast is die mijn back up telefoon zo leeg omdat de batterij gaar is. Dat wordt dus af en toe ouderwets sms'en.

De vluchten vielen eigenlijk erg mee. Op de eerste heb ik Gooische Vrouwen 2 kunnen kijken en heb ik af en aan 7 uur geslapen. Net kwam ik op mijn eerste slaapplek aan. Blijken dat echte woonappartementen te zijn! Dus ik met iemand naar binnen geglipt (want je hebt daar een sleutel nodig) en zo brutaal geweest om even een telefoon van een bewoonster te vragen om te bellen hoe het precies zat. Gelukkig stond ik op de lijst en kan ik over 4 uurtjes inchecken.

Vanaf morgen ben ik drie dagen op excursie langs The Great Ocean Road, dus het kan zijn dat ik dan geen internet heb. Ik probeer zo vaak mogelijk iets te laten weten, geen zorgen dus als dat een dag of twee niet zo is.



  • 29 Januari 2015 - 13:09

    Rick:

    Top evelyn.. Knappe stap zo in je uppie. Als dat achteraf al meevalt dan gaat de rest van de reis een appeltje eitje worden.geniet van het mooie weer en mooie omgeving en mensen.. Enjoy. Rick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelyne

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 9145

Voorgaande reizen:

16 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Summerschool in Atlanta

27 Januari 2015 - 30 November -0001

Down Under!

Landen bezocht: