Eindelijk zomer... - Reisverslag uit Manly, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu Eindelijk zomer... - Reisverslag uit Manly, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu

Eindelijk zomer...

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

03 Februari 2015 | Australië, Manly

The beach, daar ben ik vandaag naartoe geweest met een Ferry!! Lekker op het strand gelegen, naar de surfers gekeken en op de ferry naar het Opera House en de Harbour Bridge gekeken. Vanochtend ben ik aangesloten bij een walking trip door het oude deel van de stad en ben ik meer te weten gekomen over de koloniale geschiedenis van Australië. Superinteressant.

Op speciaal verzoek heb ik bij het overzicht van mijn reis van dag tot dag de road trip erbij gezet.

• 03 Februari 2015 - 11:28

Papa:

Over die koloniale geschiedenis zou ik ook wel het e.e.a. willen weten. Geef je ogen maar goed de kost en hou je oren open. En natuurlijk, geniet van het weer! Zomer! ( welke temperatuur? ).
    En wat die mobiele telefoon betreft, dit is dus een kwestie van tegenbericht van de kant van Lost and Found. ( dat zal men je ook wel via mail berichten en anders via ons e-mailadres )

Liefs, papa& mama. ( dit bericht via i-pad ontvangen? ).