Beach babe - Reisverslag uit Bondi, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu Beach babe - Reisverslag uit Bondi, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu

Beach babe

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

04 Februari 2015 | Australië, Bondi

Wow. Paradijs op aarde. Vandaag twee uur langs de zee gelopen en de mooiste baaien en stranden gezien. Op bondi beach gelegen en daarna terug naar de stad om naar opera house te lopen. Super gaaf om daar zo dichtbij te zijn! Toen me op de harbour bridge gewaagd, de brug waar tijdens nieuwjaar altijd als eerste vuurwerk wordt afgestoken.

Och ja gisteren vergeten te vertellen... Toen ik met de ferry wilde gaan, had ik natuurlijk weer eens bij de verkeerde werf ingecheckt. Hebben ze een machine moeten open maken om mijn kaartje terug te zoeken ;)

• 04 Februari 2015 - 09:52

Vivi:

Hoi!

Die mensen hebben maar werk aan jou daar!
    Klinkt allemaal super! Hoe warm is het daar nu eigenlijk?

Heel veel plezier! Jaloers zijn we toch wel een beetje...!;)

x Vivi en Ko

• 04 Februari 2015 - 12:47

Papa:

Ja, dat is wel even wat anders dan Scheveningen of de Zaanstreek! Zo beleef je nog eens wat! Al was het alleen maar vanwege het feit dat de mensen daar het over je hebben:"...je weet toch nog wel, die meid die haar biljet in de verkeerde automaat stopte toen ze met de Ferry wilde. Echt eentje uit Nederland en daar hebben we er meer van hier."
    Effi, zo doorgaan! Heb plezier en bouw je anekdotes uit voor thuis, straks in het hopelijk minder koude Nederland.

Xxx papa & mama.