Cruising - Reisverslag uit Bridport, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu Cruising - Reisverslag uit Bridport, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu

Cruising

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

10 Februari 2015 | Australië, Bridport

Room with a view. Dat hadden we vannacht. Maar eerst nog een biertje voor ons huisje onder een warme deken en "meiden dingen" besproken ;). Toen met zeegeruis op de achtergrond in slaap gevallen.
Vandaag heel veel gereden en mooie plekken gezien. Verder op wildplassen, veel road kill en een enorme barst in de ruit (kiezelsteen op ruit gekomen) na, geen uitspattingen. Behalve dat ik vandaag de mail las dat ik geselecteerd ben voor een summer school in Atlanta! Natuurlijk weer een reden om ergens op te proosten ;)

Net nog wat goede tips van twee Australische jongens gekregen, dus we gaan weer vroeg op pad morgen..

By the way, dit blog is al bijna 1000x bezocht!!. Kun je je dat voorstellen?!?

• 10 Februari 2015 - 13:47

Papa:

Nee.

• 10 Februari 2015 - 14:03

Evelyne Meens:

Dat was het goede antwoord. Bivendien maakt u kans op een wasmachine als u de 1000e bezoker bent...

• 10 Februari 2015 - 15:26

Marlon :

Topper...leuk om je blog te lezen...heel veel plezier nog! X

• 10 Februari 2015 - 16:50

Iris:

Wat super leuk dat je geselecteerd bent voor atlanta! lucky bastard!

• 11 Februari 2015 - 18:50

Wendy:

gaaffffff Eef geniet van alle mooie momenten!!!

• 11 Februari 2015 - 19:47

Judith Thelen:

Super leuk om je avonturen Down Under te lezen! Nog veel plezier, geniet ervan!
    Judith