Hitch hiking - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu Hitch hiking - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu

Hitch hiking

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

07 Februari 2015 | Australië, Katoomba

Nee, niet echt. Of ja, eigenlijk toch wel. Tobias en ik hadden de bus na onze hike gemist, waardoor we te laat bij onze bus terug naar Sydney zouden zijn. Om zeker op tijd te wezen hebben we een lieve vrouw aangehouden en gevraagd of ze ons ergens af wilde zetten...
De hike was prachtig. Viereneenhalf uur lang door natuur gelopen en geklommen. We zijn dior een kleine grot gelopen, langs cliffs, onder een waterval door. Allemaal bijna hypnotiserend...zo mooi. O ja, en ook een slang (levend) op de weg gezien. Bah!!! Tobias is een Duitse arts in opleiding by the way. Goed gezelschap voor deze dag.

Trouwens, madame Butterfly van Pucini in het opera house was heeeel mooi. Heb (natuurlijk weer) moeten janken ;)

  • 07 Februari 2015 - 11:30

    Iris:

    na also, also also... maar gelukkig toch in sydney weten te geraken?
    lijkt me eng een slang; hopelijk was ie niet al te dichtbij?
    Veel plezier!
    Liefs irisX


  • 07 Februari 2015 - 11:36

    Evelyne Meens:

    Ja hoor. Alles is op zijn pootjes terecht. Ben inmiddels weer in sydney in een hotel boven een pub met allemaal mannen. Ga ik toch maar niet tussenzitten;).
    Slang hadden we niet eens gezien als er niet een auto voor gestopt was...ik denk zon zeven meter...

  • 07 Februari 2015 - 12:26

    Papa:

    Als we zien hoezeer je terecht van alles geniet, dan is het ook niet verwonderlijk dat Puccini jou aan 't janken en een slang je aan het schrikken krijgt. Je staat immers volledig open voor wat voor indrukken dan ook om je heen. Houden zo! Genieten op z'n best!
    En nu op naar Leonne. Kijken inhoeverre je die meekrijgt op je avontuur.

    Papa & mama.

  • 07 Februari 2015 - 13:00

    Leonne:

    Poeh poeh! Wat een avonturen Eef! Daar ben ik maar een saaie doos bij:-)
    Is ook deels te wijten aan mijn verkoudheid die ik nu eronder begin te krijgen. Tas gepakt voor morgen en dan zie ik je morgenmiddag op Launceston AirPort!! Ben benieuwd naar alle andere verhalen!! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelyne

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 9187

Voorgaande reizen:

16 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Summerschool in Atlanta

27 Januari 2015 - 30 November -0001

Down Under!

Landen bezocht: