Aan de studie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu Aan de studie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu

Aan de studie

Door: Evelyne

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

03 Mei 2015 | Nederland, Eindhoven

Een Summerschool krijg je niet kado...

Ja eigenlijk wel, maar je moet er ook wat voor doen. Twee weken geleden kreeg ik een 'stapel' wetenschappelijke artikelen doorgemaild (zo'n 600 pagina's ingewikkelde Engelse tekst over statistiek en onderzoek in de ontwikkelingsfase van adolescentie). Dat was effe schrikken want dat moest ik naast m'n werk en promotie-onderzoek binnen vier weken doorlezen.

Ik zit op de helft dus het gaat lukken! Weer eens een ander soort voorbereiding dan het zo licht mogelijk proberen te houden van je backpack zoals bij de reis naar Australië ;)

• 04 Mei 2015 - 11:18

Papa:

Zoals al eerder gezegd: selectief lezen. Zoals bij tekenen en schilderen. Eerst de schets met grote lijnen, dan langzamerhand de details.
    Papa. Wedden dat het je lukt?