Evelyne...Dansmachine - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu Evelyne...Dansmachine - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu

Evelyne...Dansmachine

Door: Evelyne

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

25 Mei 2015 | Nederland, Eindhoven

Van een 'bunch of scientists' naar een 'club met dansers'

Waar het echt soms pittige dagen waren (zo'n vol programma dat je soms geen tijd had om naar het toilet te gaan)..zo relaxed kon het de laatste avond zijn. Wezen stappen in een club en enorm veel gedanst (vandaar de bijnaam die ik van een professor kreeg en die alle moves met me meedeed ;)

Ik heb zoveel geleerd dat ik niet eens weet wat ik geleerd heb. Waarschijnlijk heel veel kennis, die nu latent aanwezig is, en die er de komende maanden uit gaat komen. Het wetenschappelijk nadenken over zaken, het praten en denken in het Engels en met andere culturen leren omgaan zijn in ieder geval zaken die erop vooruit zijn gegaan. Ook veel mensen leren kennen, tips m.b.t. mijn onderzoek gekregen en...ook heel veel positieve feedback gehad!!!

We voelden ons in ieder geval allemaal weer even een exchange student...en dat is een heel erg fijn gevoel!!