Ranger Smokey - Reisverslag uit Kurnell, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu Ranger Smokey - Reisverslag uit Kurnell, Australië van Evelyne Meens - WaarBenJij.nu

Ranger Smokey

Blijf op de hoogte en volg Evelyne

06 Februari 2015 | Australië, Kurnell

Alle gidsen in australie zijn outback freaks. In de goede zin van het woord. Weer een toffe gids dus in de Blue Mountains waar ik nu ben. Waarom komen alle mooie mensen uit Nederland zegt ie (slijmbal;). Vandaag twee hikes gedaan waar ongeveer drieeneenhalf duizend treden aan te pas kwamen!! Gelukkig ben ik superfit. Dat constateerde Smokey, de gids, ook toen hij mijn polsslag opnam. Ik heb zijn email adres en een kaart van Tasmanie gekregen voor de roadtrip van Leo en mij. We gaan volgende week Tasmanie verkennen...maar morgen nog een dag in bergen.

  • 07 Februari 2015 - 11:05

    Iris:

    Hi Eef, heel leuk om jouw belevenissen te lezen; ik ben wel jaloers hoor! Ben ook benieuwd naar alle foto's!
    De groeten aan smokey:)
    Liefs Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Evelyne

Actief sinds 13 Jan. 2015
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 9162

Voorgaande reizen:

16 Mei 2015 - 03 Mei 2015

Summerschool in Atlanta

27 Januari 2015 - 30 November -0001

Down Under!

Landen bezocht: